Pages

Friday 7 August 2015

Te Reo Maori

Ko te Rapare 30 o te Hongongoi teni ra
LI: Learning reo through using it in our everyday lives.

Haere i te taro i ahau-Pass me a bread
Staling
Haere mai ki ahau i te tahi tōmato-Pass me some tomato
A whole red tomato isolated on
Haere ki ahau etahi pata-Pass me some butter
Butter
Haere ki ahau i te miti-Pass me the meat
Lamb and mutton
Homai he pereti-Pass a plate
File:WLA brooklynmuseum Plate
Haere ki ahau etahi rētihi-Pass me some lettuce
Romaine Lettuce heart cross


Homai pepa ahau-Give me pepper
salt and pepper shakers.
Homai te tote ki ahau-Give me salt
Salujo
Ko tenei hoki te manuhiri-This is for the visitors
File:VIP Vistors to VIA Booth
Hanawiti reka-Delicious sandwich
Peanut butter and jelly

1 comment:

  1. Great to see you have a good understanding of some maori

    ReplyDelete